Op zaterdag 12 januari j.l. opende Scouting Polaris Heerenveen het nieuwe jaar met de Snertwandeling, waarvoor alle leden en hun familie plus de sponsoren en andere relaties waren uitgenodigd. Voorafgaand aan de wandeling werden de Scouting Polaris dassen, badges en hoodies uitgereikt, de leden lopen er dus vanaf nu herkenbaar bij!

De Snertwandeling was een goede 5 kilometer lang en liep vanaf het (tijdelijke) clubhuis de Barte in de Knipe door de bossen van Oranjewoud. Na een tocht door het bijpassende gure weer smaakte de door ouders bereide snert met brood van sponsor Bakkerij Boonstra de bijna 100 aanwezigen erg goed! De Snertwandeling werd aangegrepen om de sponsoren van Scouting Polaris in het zonnetje te zetten: ze kregen als dank de kersverse Scouting Polaris das uitgereikt.

• Jeugdleden met das.jpeg
  • Snertwandeling Polaris 1.jpeg